luni, 25 februarie 2013

Visul unei seri de … primăvară


“…Tocmai posibilitatea de a realiza un vis face viaţa interesantă” (Paulo Coelho)
          Frunzele uscate rămase din toamnă, înmuiate de ultimele dezgheţuri, îmbracă aleea parcului. Nu mai foşnesc plăcut la fiecare pas, aşa cum se întâmpla toamna. Treceam pe sub felinarele electrice, aprinse parcă prea devreme, cu gândurile aiurea, urmărindu-mi umbra, unic însoţitor în drumul spre casă. Încheindu-mi mai bine pardesiul pe mine, grăbesc pasul spre căldura apartamentului, neputând însă să nu mă gândesc la primăvara care se simte deja în atmosferă. Credeţi că luna cadourilor a trecut? Da, însă acum e reloaded, cel puţin pentru noi, femeile. Ca o femeie dornică de cadouri, o întrebare îmi zgândărea liniştea ultimelor zile: oare ce-mi doream mai mult şi mai mult anul acesta pentru 1 şi 8 martie? Un “beculeţ” se aprinse în mintea mea făcându-mă să visez cu ochii deschişi.
            Hotărâsem ca anul acesta să renunţ la toalete în trend, la poşete moderne, la pantofi cu tocuri înalte, la cosmetice franţuzeşti. Doream să fiu şi eu o dată mai “tehnică” și să-mi satisfac hobby-ul: acela de melomană și cinefilă. Ador să mă relaxez ascultând muzică sau să mă uit la un film. Am o colecție impresionantă și de calitate. Ce-mi lipsește este aparatura care să se ridice la nivelul pretențiilor. Însă în acest an m-am hotarât...îmi alesesem de mult “setup-ul” ideal dar amânasem de fiecare dată achiziţionarea lui, aşa că, sezonul momentelor de relaxare a sosit!

           Pentru filme (chiar și full HD), concerte video și muzică voi beneficia de serviciile unui media player de top: Asus O!Play Gallery. Beneficiind de decodoare care “citesc” toată gama de formate multimedia existente pe piață, de o conexiune WiFi 802.11 b/g/n integrată, capabilă de streaming multimedia de înaltă calitate, Asus O!Play Gallery mai este prevăzut și cu un bay pentru harddisk de 3.5 inch, card reader, conectori USB şi LAN și un port pentru iPod/iPhone/iPad. Toate acestea îi dau posibilitatea să redea o paletă impresionantă de formate audio, video şi imagini la calitate maximă. Concluzia: playerul Asus O!Play Gallery nu se joacă!
           Mai rămăsese problema căştilor. Având o fetiţă mică (deranj fonic provocat de mine) și locuind într-o zonă centrală (deranj cauzat de mediu) căștile devin un accesoriu mai mult decât necesar. Soluţia: Asus NC1, prima pereche de căşti cu un sistem activ de anulare a zgomotului de fond, în urechea ascultătorului acesta transformându-se în … linişte. În rest, tot ce-şi doreşte un ascultător pretenţios se regăsea în aceste căşti potrivite scopurilor mele.
         Îngândurată, nici nu mi-am dat seama că am ajuns acasă, decât atunci când aud glasul fetiţei:
-         - Mami, ai adus primăvara? (uitasem că aveam în mână un buchet de ghiocei)
-             - Ea ne aduce în fiecare zi primăvara, adaugă şi soţul.
          Brusc, toate gândurile mele s-au limpezit: am fost la un pas de a fi egoistă, însă tot răul spre bine: pe 5 martie e ziua bărbaţilor...tot ceea ce mi-am propus va fi cadou pentru iubitul meu soţ...un cadou deosebit de util, mai ales pentru faptul că-l foloseşte toată familia.
Susţin această Campanie alături de Blogal Initiative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu