duminică, 17 februarie 2013

Cora.ro - Un site demn de bookmark


             Alb-negru: eleganţă, sobrietate, respect....aceste cuvinte îmi vin în minte în momentul deschiderii site-ului.
          Am intrat cu ceva timp în urmă pe site-ul Cora, pe când  era o promoţie pentru copii. Nu-mi aduc aminte mare lucru despre modul în care era organizat site-ul, însă pot spune că acum este neobişnuit, ieşit din rutină.
         Fiică-mea, care nu se dezlipeşte de mine când aude că merg la Cora, s-a întrecut pe sine. Eu „navigam” relaxată pe site, ea îşi făcea tema la matematică.....nişte exerciţii interminabile, cu paranteze. Mă roagă la un moment dat să-i pregătesc două mere rase cu zahăr. M-a surprins cererea ei, deoarece niciodată nu mi-a cerut fructe, doar eu, ca mamă responsabilă, i le ofer necondiţionat. Bineînţeles că am sărit de la calculator, chiar dacă mă delectam cu site-ul Cora, îndreptându-mă spre răzătoare. Şi-ncep „acţiunea mărul”: spălat, curăţat,....hopa, îmi amintesc ceva. Dau fuga în camera de unde am venit:

-         Tzutzi (alintul ei preferat), vrei şi scorţişoară?
          N-am primit răspuns. Mersul meu rapid, care provoacă viscol prin casă atunci când facem economie la căldură, a surprins-o pe micuţa mea şcolăriţă, folosind calculatorul din setul gadget-urilor Cora, în loc să-şi exerseze calculul mintal. Ceea ce mi-a atras atenţia, a fost ciorna care se dezvolta sub calculator, care-mi afişează toate numerele pe care le-am folosit, pentru a nu le uita şi a putea reveni la ele oricând. 
         Ei, nu m-am supărat prea tare pe ea....Sunt de acord că tema conţinea exerciţii muuulte, de acelaşi tip, ceea ce te duce la exasperare. Dacă tot eram în zona gadgeturilor, am învăţat-o cum să transforme valuta în lei şi invers, folosind convertor-ul. 
        Trecând la lucruri serioase, am început să-mi fac o lista de cumpărături cât se poate de reală. Ştim cu toţii că „socoteala de acasă nu se potriveşte cu aceea din târg”. Site-ul Cora este excepţia care întăreşte regula. Produsele nu le vizualizezi doar, ci le poţi ataşa unui coş de cumpărături, care poate fi chiar lista cu care intri în hypermarket. Doar că deja ştii exact care sortiment îl alegi. Asta înseamnă timp mai scurt şi operativitate maximă pentru noi, cei trimişi la shopping.
-         Spune-mi, dragule, ce-ţi doreşti „exotic” săptămâna aceasta?

-         Scrie: ficăţei de pui, vişine în ciocolată, nectar de piersici, pâine cu secară, smântână cu 25% grăsime pentru sarmale, vin roşu sec, căpşuni şi îngheţată cu fistic...o secundă...îmi sună telefonul...

După 15 minute....:

-         Unde rămăsesem? Nu te-am văzut notând....

-         Crezi tu......Vorba cântecului: „Vaaaai, dar ce-avem noi aici?” E un coş de cumpărături care nu e niciodată prea plin.

          Să nu credeţi că tot site-ul este alb-negru. Pata de culoare vine aprofundând, trecând de la site-ul „mamă” către Cora Digital, Cora Bebe, Cora Foto şi Cora Produse. Aici sunt delalii la tot ceea ce te interesează sau nu. 
            Dacă eşti Toma Necredinciosu’, cere o părere, intrând pe Forum. Revii la aspectul fresh, cu gândul de a răsfoi cataloagele. Navighez uşor şi confortabil. Dacă eşti din altă localitate şi ai nevoie de cumpărături, site-ul Cora te lămureşte rapid: orarul şi locaţia bine precizate, categoriile de produse clar clasificate. În era în care fiecare secundă contează, un site dinamic, cu un look fresh, îţi face plăcere să-l urmăreşti, iar la final nu ai sentimentul că ai pierdut vremea “răsfoindu-l”, deoarece găseşti ceea ce cauţi într-un timp record. 
            Ici colo câte-o tombolă sau concursuri cu mare atracţie pentru copii, fac părintele direct interesat. Am în minte exemplul Albumului “HyperColecţia Cora” de la finele lui 2011, cu jetoane şi abţibilduri. M-am implicat serios atunci. Vânam produse cu jetoane, făceam schimburi…am muncit mult, cu fiică-mea, dar am reuşit să completăm aproape tot albumul. Important e să prinzi aceste acţiuni de la început. Cu un site aşa elaborat eşti informat, nu afli de la terţi.
           Tot ce-am redactat reprezintă argumente, zic eu, cât se poate de solide pentru a demonstra importanţa existenţei unui site pentru un hypermarket. Dacă acest site este construit cu gândul la client, cu atât mai bine. 
Susţin promovarea noului site Cora, alături de Blogal Initiative.

Un comentariu: