miercuri, 21 noiembrie 2012

Online Bijoux - accesibil, elegant, superb



          Se apropie luna cadourilor, dar nu-mi fac griji, deoarece deja ştiu ce magazin mă va “salva” dacă intru în pană de inspiraţie la cadouri. În fiecare an goana după cadouri pe ultima sută de metri mă face să intru în sărbători ruptă de oboseală. În fiecare an mi-am promis să  nu mai las cadourile pe ultimele zile deoarece nici nu am timp, e aglomerat, ofertele sunt epuizate, “prinse“ de alţii, mai harnici decât mine.
           Nu numai că nu voi mai alerga prin diversele supermarket-uri sau alte magazine, ci voi sta confortabil, cu o cafeluţă lângă mine, cu lista pentru Moş Nicolae şi Moş Crăciun. Cu câteva click-uri (cu bagheta magică am încercat şi nu-mi iese) pot alege cadourile potrivite de pe OnlineBijoux care este un magazin online de bijuterii cu produse la îndemâna oricui. Diversitatea produselor îţi face grea alegerea, însă puteţi fi convinşi că e aproape imposibil să nu găsiţi ceva pe gustul vostru.
          Sunt bijuterii placate cu aur, atent lucrate: pandantive, cercei, inele, brăţări, lanţuri, seturi. Sunt bijuterii atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi. De obicei când pronunţi cuvântul “bijuterii” te gândeşti la produse de lux, infernal de scumpe, pe care nu şi le permite oricine. De data aceasta m-au surprins preţurile. Sunt bijuterii accesibile şi, în acelaşi timp, foarte elegante. Cele mai ieftine sunt grupate în categoria produse sub 70 de lei.
           Nu sunt sănătoasă dacă nu-mi schimb cerceii în funcţie de ţinută, dar nici nu-mi permit 10 perechi de cercei de aur, aşa că, cerceii placaţi cu aur sunt accesoriile ideale. Nu pot să nu-i remarc pe aceştia. Deja mă văd îmbrăcată într-o rochie elegantă, de Sărbători. Dacă mă gândesc mai bine la doamnele şi domnişoarele din cercul meu de prieteni, ştiu că le-ar face plăcere să primească astfel de bijuterii placate cu aur.
         În concluzie, o bijuteriile nu trebuie să lipsească de la nicio ţinută.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu