duminică, 4 noiembrie 2012

BRD - Pachetul Student


         O locaţie mai potrivită pentru un flashmob în care să promovezi un produs adresat studenţilor, nici că se putea găsi. Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca a găzduit un moment care a luat prin surprindere, dar şi-a atins scopul pentru pentru care a fost realizat.

BRD Student - Facebook
          Mă gândesc la altă variantă care-ar fi putut fi abordată: o masă rotundă unde ar fi fost invitaţi doar reprezentanţii studenţilor, nişte pliante lăsate la întâmplare pe holurile facultăţii, care apoi ar fi fost folosite în scopul notării unor numere de telefoane sau conturi bancare înainte de seminarii.
         Am fost şi eu cândva studenta aceleiaşi facultăţi, doar că locaţia era alta. Am urmărit flashmob-urile precedente şi, lăsând modestia la o parte, interiorul în care s-a desfăşurat acţiunea de la Cluj mi s-a părut mai potrivit decât celelalte locaţii din ţară.
BRD Student - Facebook
            Strategia de marketing utilizată de BRD este pe deplin înţeleasă de un student, fie el în anul I la „Ştiinţe Economice”. Viitorul economist ştie că o simplă poveste la microfon despre facilităţile unui card de student ar fi fost inutilă şi penibilă. Schimbând astfel registrul, mi s-a părut extraordinar că toţi cei care au trecut prin zonă s-au oprit şi au privit un dans neobişnuit, fie că ştiau sau nu care era scopul.
         Feedback-ul de la final, concretizat prin aplauze, a fost suficient pentru ca reprezentanţii BRD să ştie că flashmob-ul lor a fost reuşit.
BRD Student - Facebook
           Nu stiu ce scrie în pliantele pe care le primesc studenţii, însă  „m-am interesat” şi am descoperit multe avantaje în Pachetul Student:
-         posibilitatea personalizării pachetului pentru studenţi
-         două retrageri şi două interogări de sold gratuite pe lună la bancomatele BRD
-         credite pentru finanţarea studiilor în condiţii preferenţiale
-         serviciile BRD la distanţă sunt disponibile gratuit
-         50% reducere la realizarea tranzacţiilor prin serviciile de bancă la distanţă, faţă de tranzacţiile realizate la ghişeul băncii
-         0 comision de gestiune anuală card
-         cont curent în lei cu dobândă specială de 3,5% pe an, până la 31-12-2013
-         asigurare Confort pentru card, chei şi documente
-         alte beneficii extrabancare ataşate pachetului
brd.ro
         Mai mult, promoţiile pentru tineri "Combinaţii de N luate câte vrei" oferă, prin tragere la sorţi, premii deloc de neglijat: 10 x iPhone 4S şi 30 x iPod Shuffle.
         Cu alte cuvinte, studenţii pot fi fericiţi, deoarece acest pachet îi ajută să-şi gestioneze mai bine şi mai uşor banii.





Susţin Campania BRD pentru studenţi alături de Blogal Initiative.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu