miercuri, 24 octombrie 2012

Îmbrăcăminte cu stil la UrbanOnes!



         Întotdeauna mi-a plăcut să fiu îmbrăcată astfel încât să atrag atenţia cel puţin printr-un articol vestimentar sau accesoriu. A nu se înţelege „extravaganţă” sau „nonconformism”, nu că ar fi noţiuni cu tentă negativă. Aleg stilul „chic” însoţit de eleganţă, multă eleganţă.
         Serviciul (cadru didactic), îmi permite abordarea unui stil elegant, chiar modern, deoarece îmi desfăşor activitatea în mijlocul copiilor, care sunt foarte receptivi la nou. Îi văd foarte încântaţi când apar cu o haină nouă sau ieşită din comun.
         Am văzut ceva cu totul deosebit pe site-ul UrbanOnes: nişte rochii elegante, pentru ocazii speciale. Totodată am admirat şi câteva perechi de blugi damă. Am câteva cămăşi albe care s-ar potrivi perfect cu aceste modele de blugi.
          Cei din urmă vor fi cei dintâi, astfel că nu întâmplător am lăsat la urmă sacoul Nissa. Superb! Are o nuanţă de roz pal, iar partea de pe talie este gri. Forma este perfectă! O talie subţire este evidenţiată, cu siguranţă, de acest sacou, de aceea sunt sigură că mi se potriveşte.  E uşor şi de asortat. La o fustă cu o nuanţă asemănătoare de roz, mov,  gri sau negru, s-ar potrivi foarte bine. Fusta poate fi cloş sau dreaptă. La un astfel de sacou, tocurile sunt obligatorii, altfel ţinuta sacoului este ştirbită. Pe talie are imprimată un fel de panglică şi dă impresia unei curele cu stil.
           Nu-mi dau seama din ce material este, însă apare ca fiind uşor de călcat, fin, care se aşază uşor pe corp, nu e dur şi stă doar în poziţia de pe umeraş. Dacă îl cumpăraţi înaintea mea, m-aş bucura să postaţi poze cu voi, îmbracate cu superbul sacou pe care îl găsiţi pe UrbanOnes.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu