miercuri, 31 octombrie 2012

Beta-testing la final

Se apropie ziua cea mare, momentul în care un Campionat Naţional de Blogging va reuni peste 200 de bloggeri, la care, dacă li se va părea interesant, se vor alătura alţii şi alţii. Unii vor părăsi "scena", în timp ce alţii se vor afirma: asta înseamnă competiţie, cei perseverenţi se vor menţine în top.

Este cert că:
-         - nimeni nu are nimic de pierdut
-         - se menţin printre bloggerii activi, acumulând experienţă
-         - o competiţie este un bun mijloc de informare, altfel poate n-am fi auzit de multe iniţiative lăudabile, decât la finalul lor 
            -  un bun stimulent pentru materialişti este posibilitatea preschimbării punctelor în produse şi servicii.
    Ar fi de dorit:
o rubrică de promovare a bloggerilor activi
-         - atragerea a cât mai mulţi bloggeri în competiţie pentru a creşte competitivitatea şi, implicit, calitatea
-         - găsirea unei soluţii pentru un impediment: fiind o competiţie, nu se prea potrivesc premii obţinute prin tragere la sorţi, deşi poate unii dintre bloggeri şi-ar dori, cel puţin din când în când.
Aşteptăm verdictul final din partea Blogal Initiative, care să anunţe: START!

4 comentarii:

  1. Salut, Felicia! As dori sa stiu daca e vreo problema daca particip la campanie chiar daca scriu articolele in alta tara? Nu am vazut pe nicaieri sa scrie despre asta. Chiar imi doresc sa particip, pentru ca mi se pare interesant. Multumesc si spor la scoala, d-na invatatoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristinuţa! Eu cred că poţi să scrii, însă cel mai bine e să întrebi direct la sursă, adică printr-un e-mail la contact@blogalinitiative.ro.
    Mai scrie-mi despre tine, pe unde eşti?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am intrebat deja la sursa. Mi-au zis ca nu-i nici o problema, pot scrie linistita. Fac bine, am plecat cu Erasmus in Turcia ca sa-mi fac practica in domeniul ceramicii. Este foarte frumos aici si sunt multe locuri de vizitat. İar universitatea e... incredibila, e mare si foarte bine pusa la punct.
    Tu ce mai faci? Cum este la scoala?

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent! Iti voi citi blogul (de corectat nu mai poate fi vorba....ai depasit etapa). Ma bucur pentru tine ca vezi si altceva, nu doar tarisoara noastra. Tinem legatura prin e-mail (il gasesti in profil). Aici nu putem povesti detalii picante.

    RăspundețiȘtergere