luni, 16 aprilie 2012

Iepuraşul a trecut pe la Playtech şi Azerty

Playtech mă provoacă!
Nu pot să nu fiu puţin invidioasă pe cei la gâtul cărora văd atârnând o frumuseţe de aparat foto cu numele Nikon. O pasiune mai veche mă bântuie de ceva vreme, însă nu mă pot „desfăşura” atâta timp cât n-am „materialul” necesar.

Da, fotografia îmi ocupă timpul liber. Bucuria mea ar fi mai mare dacă aş pune mâna (măcar ocazional) pe un aparat foto compact Nikon Coolpix P500. Aş fi dispusă chiar să fac un curs pentru a mă perfecţiona în acest domeniu. Mă bucur ca un copil când pot alege două fotografii de calitate din 50, făcute într-o anume locaţie.

Pentru ca procentul de rebuturi să fie cât mai mic, am nevoie de un îndrumar în ale fotografiei, dar şi de „obiectul muncii”, pe care îl pot alege cu uşurinţă din categoria Aparate foto compacte, pe Azerty.ro.

Se apropie sezonul pomilor înfloriţi şi n-aş vrea să-l ratez folosind camera din telefonul mobil sau „pleznitoarea” care-mi încape în buzunar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu