luni, 5 decembrie 2011

Reclamă gratuită pentru Moş Crăciun (ştiu eu de ce...)

Mi-a trecut pe la urechi cum că anul acesta Moş Crăciun a urmat un curs de specializare şi adaptare la tehnologie. Tocmai a fost evaluat şi a trecut examenul cu brio. Astfel că, Moş Crăciun şi-a simplificat munca, a aşezat sania în pod, iar pe reni i-a pensionat. Şi-a făcut o comandă pe Evomag la o tabletă Asus Transformer care-l va ajuta să ţină evidenţa adreselor tuturor copiilor. Va ataşa la fiecare nume şi scrisoarea, SMS-ul, e-mail-ul sau mesajul primit de la aceştia. Îi va fi mai uşor astfel să monitorizeze spiriduşii pe care-i trimite „pe teren” şi cu care va comunica tot electronic, asigurându-le şi lor câte un telefon Samsung, nu foarte pretenţios, dar util....doar Moşul nu este nici el miliardar.

Îndrăznesc să mă gândesc şi eu la ceea ce aş dori să văd sub brad, mai ales că, având brad artificial, l-am împodobit deja. Acum au farmec globurile, podoabele şi steluţele, nu după ce trece Crăciunul. Aşteptarea şi pregătirile de sărbători, pe întreg parcursul lunii decembrie sunt cele mai frumoase momente de început de iarnă.

Mă gândesc la serile lungi de iarnă când bunica mă învăţa să croşetez pentru a trece mai repede timpul. Ei, eu aş şti ce să fac cu timpul dacă mi-ar aduce Moşul un laptop Asus EeePC (nu cer vârf de tehnologie)! Aş lasa-o pe fiică-mea să pună stăpânire pe PC-ul existent şi m-aş retrage eu cu laptop-ul pentru a “croşeta” printre bloguri şi site-uri de succes. Dar cred că visez prea departe, posibil din cauza beculeţelor verzi care mă ameţesc.

Nu pot să-i cer Moşului un astfel de cadou, aşa că mă bazez pe faptul că e pasionat mai nou în a citi bloguri. Poate aşa va da şi de acest articol (scris în cadrul Campaniei Evomag, promovată de Blogal Initiative, dacă veni vorba). Moşului îi place să facă surprize adulţilor!

Aşa că, Moşule, dacă ai citit deja rândurile de mai sus, să ştii că nu mă voi supăra pe tine dacă nu voi primi laptop-ul dorit. Până anul viitor voi fi mai cuminte…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu