luni, 26 decembrie 2011

Pachetul Anului - un pachet util tuturor

Dacă ar trebui să fac un top al celor mai inspirate reclame pentru radio sau tv, m-aş gândi, cu siguranţă, la colindul adaptat al Campaniei Romtelecom, interpretat de un cor profesionist.

Acesta mă duce cu gândul la un Cluj plin cu oameni fericiti, având la dispoziţie cele mai moderne şi profesioniste mijloace de comunicare: telefon, internet, televiziune, toate trei prinse în mii de pachete, purtate într-un sac mare de către Moş Crăciun.

Aşa cum colindele şi spiritul Crăciunului strâng toţi oamenii la un loc, tot aşa şi Romtelecom, prin Pachetul Anului, vine cu o ofertă care mulţumeşte fiecare membru al familiei.



De când mă ştiu am folosit serviciile acestei companii. Primele amintiri le am de pe vremea când am intrat în incinta Centralei de cartier, în anii ’70. Mi se părea deosebit de complicat tot ce văzusem: sute de fire, care mie mi se păreau încâlcite, dar pe care funcţionarele le mânuiau cu uşurinţă. Până la sfârşitul anilor ’80 am folosit telefonul cu disc. Multe alte amintiri îmi trec acum prin minte. Le-aş putea aduna într-o carte cu „Tradiţii şi obiceiuri Romtelecom”, pe fondul muzical actual.

În tot acest timp, oferta companiei s-a schimbat, s-a diversificat, fiind asimilate serviciilor de telefonie şi servicii de internet şi televiziune. Sfârşitul de an nu aduce doar sărbători, ci şi ofertele cele mai tentante. Iată că Romtelecom invită, în primul rând pe cei care vor o schimbare în bine, să devină clienţi, iar pentru cei care mai au 3-6 luni până la expirarea contractului, să continue colaborarea, însă nu oricum, ci în condiţii avantajoase, oferta începând de la 59 de lei, sub numele de Pachetul Anului, fiind valabilă până la 31 ianuarie 2012.

Spre exemplu, pachetul Variat, de 59 de lei, cuprinde până la 61 de canale tv, Internet Clicknet Power la o viteză download până la 100 Mbps, router Wi-Fi gratuit, telefonie Voce Zero (adică atâta plăteşti, cât vorbeşti). Iar noii clienţi primesc gratuit telefonul DECT Siemens AP140.

Cel mai simplu mod de a beneficia de acest pachet este accesarea online. Alegând comanda online clienţii pot câştiga unul dintre cele peste 1000 de premii pregătite şi prezentate pe site.

Aşadar, dragi clujeni, nu rataţi ocazia ! 2012 va fi Anul Romtelecom (…vă sfătuieşte o veche clientă). Susţin această Campanie alături de Blogal Initiative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu