duminică, 11 decembrie 2011

La F64 Moşul vine cu reduceri! (partea a II-a)

E o noapte lungă aceasta (10/11 decembrie 2011). Aştept ora 00:00 să pândesc reducerile zilei. Între timp îmi ţin singură de urât scriind pe blog despre această Campanie a celor de la F64. Cum e una dintre activităţile mele preferate, încerc să nu mă pierd în amănunte şi să scap vreo ofertă importantă.

Ieri vă povesteam de o cameră foto care mi-a făcut cu ochiul....Opaaa! E ora 00:00...parcă m-au auzit cei de la F64! Gând la gând cu bucurie! Pe tot parcursul zilei este reducere de 10 % pentru orice aparat foto! Transportul e gratuit, preţul camerei era oricum convenabil, iar dacă mai e şi redus cu 10 %, nu e de pierdut! Am mai trecut în wishlist un trepied SLIK F630 de care am mare nevoie (după 35 de ani încep să-ţi tremure mâinile...) şi care are 15% reducere până diseară, 11 decembrie 2011, orele 23:59.



Nu-mi rămâne decât să mă încarc cu putere şi să reuşesc să-mi conving soacra (sponsorul principal) de importanţa acestei ocazii care expiră în mai puţin de 24 de ore. Cum să fac dimineaţă? Dacă o sun să vină până la noi va bănui de ce şi nu-i place genul acesta de abordare, aşa că o pun la „înaintare” pe fetiţa noastră care, cu siguranţă o va convinge să vină. Vom începe prin a-i arăta fotografiile din trecut, insistând pe calitatea lor, până când vom fi aproape de „punctul culminant”. Atunci voi servi celebrul meu tort cu vişine, pe care încep să-l prepar chiar acum.

Ştiam eu că va fi o noapte albă!

Am scris articolul pentru Campania F64, susţinută de Blogal Initiative, care îţi poate face sărbătorile mult mai plăcute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu