duminică, 13 noiembrie 2011

Visul unei seri de...toamnă

“…Tocmai posibilitatea de a realiza un vis face viața interesantă” (Paulo Coelho)
Frunzele uscate şi covorul tomnatic ce îmbrăcau aleea parcului foșneau plăcut la fiecare pas. Treceam pe sub felinarele electrice, aprinse parcă prea devreme, cu gândurile aiurea, urmărindu-mi umbra, unic însoțitor în drumul spre casă. Răscolind liniștea frunzelor și scuturând altele noi din copacii din ce în ce mai goi, un vânt rece începu să bată. Strângându-mi mai bine pardesiul pe mine, grăbesc pasul spre căldura apartamentului, neputând însă să nu mă gândesc la iarna ce se apropia inevitabil. Începea goana după cadouri, agitația musafirilor și a vizitelor, dar și bucuria familiei sub bradul de Crăciun. Normal, ca o femeie dornică de cadouri, o întrebare îmi zgândărea liniștea ultimelor zile: oare ce-mi doream mai mult și mai mult anul acesta? Un “beculeţ” se aprinse în mintea mea făcându-mă să visez cu ochii deschiși.

Hotărâsem ca anul acesta să renunț la toalete în trend, la poșete moderne, la pantofi cu tocuri înalte, la cosmetice franțuzești. Doream să fiu și eu o dată mai “tehnică” și să-mi satisfac hobby-ul: acela de melomană și cinefilă. Ador să mă relaxez ascultând muzică sau să mă uit la un film. Am o colecție impresionantă și de calitate. Ce-mi lipsește este aparatura care să se ridice la nivelul pretențiilor. Însă în acest an m-am hotarât...fană ASUS, îmi alesesem de mult “setup-ul” ideal dar amânasem de fiecare dată achiziționarea lui, așa că, în acest an, Moșul îmi va pune sub brad aparatura mult dorită.

Pentru filme (chiar și full HD), concerte video și muzică voi beneficia de serviciile unui media player de top: ASUS O!Play Gallery. Beneficiind de decodoare care “citesc” toată gama de formate multimedia existente pe piață, de o conexiune WiFi 802.11 b/g/n integrată, capabilă de streaming multimedia de înaltă calitate, ASUS O!Play Gallery mai este prevăzut și cu un bay pentru harddisk de 3.5 inch, card reader, conectori USB şi LAN și un port pentru iPod/iPhone/iPad. Toate acestea îi dau posibilitatea să redea o paletă impresionantă de formate audio, video şi imagini la calitate maximă. Concluzia: Playerul ASUS O!Play Gallery nu se joacă!

Concertele colecționate cu greu vor suna perfect cu ajutorul unui ASUS Xonar Essence One. “Doi în unul”, Essence One este un dispozitiv extern ce integrează și un amplificator de căști dedicat. DAC (Digital to-analog converter) extern în toată regula, întrunind toate principiile și calitățile audiofile, îmi satisface și simțul estetic prin designul carcasei dominat de tigrul Qing, simbol chinez vechi de 4000 de ani, reprezentând aspirația necontenită a omului către esența sunetului.

Mai rămăsese problema căștilor. Având o fetiță mică (deranj fonic provocat de mine) și locuind într-o zonă centrală (deranj cauzat de mediu) căștile devin un accesoriu mai mult decât necesar. ASUS mi-a oferit soluția: Asus NC1, prima pereche de căşti cu un sistem activ de anulare a zgomotului de fond, în urechea ascultătorului acesta transformându-se în … liniște. În rest, tot ce-și dorește un ascultător pretențios se regăsea în aceste căști potrivite scopurilor mele.


Femeie fiind, voi exagera puţin, adăugând și niște boxe uBoom Series eDM care îmi vor permite să am un sunet calitativ ridicat și pe laptop-ul din dotare.

Adâncită în gândurile mele, nu dădusem o prea mare atenție bătrânelului simpatic care de o bună bucată de timp mergea încet pe o alee paralelă cu a mea. Barba albă, părul nins contrastau plăcut cu galbenul frunzelor obosite de vreme, strălucind mistic în lumina becurilor de pe alei. Ce îmi atrăsese cât de cât atenția era mersul său însoțit de un imperceptibil sunet de clopoței. Mi-am spus că mă înșel, că mi se pare, dar când bătrânul dispăru tot atât de misterios cum apăruse, iar zgomotul clopoțeilor devenise limpede și clar, am fost sigură că în acest an Moșul îmi va aduce exact ce-mi doream.

Articolul reprezintă etapa 19 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu