joi, 17 noiembrie 2011

Real te ajută să fii la modă toamna aceasta

Luna trecută am avut ocazia să revăd un oraş care, pentru mine, reprezintă simbolul civilizaţiei, al decenţei şi eleganţei: Londra. Dacă anul trecut n-am avut nici măcar troller (eram singura din aeroport care-şi sfărâma umerii), anul acesta am avut trei zile în care îmi puteam pregăti atât bagajul, cât şi conţinutul său. Orice bagaj începe cu o listă. În momentul în care ajung la capitolul îmbrăcăminte, deschid dulapul şi zic: asta ar merge, asta nu, pe asta la ce o asortez?...oare să-mi pun şi..., pe aceasta mă tem că o duc degeaba, vai, ce se va şifona!... cu asta mi-e cald, cu alta mi-e frig ş.a.m.d.

Nu sunt o fană a shopping-ului, poate tocmai pentru că eu mă ocup de acest lucru în familia noastră, chiar şi în domeniul vestimentar. Nu intru în magazinele de haine pentru a privi, ci doar dacă am un scop prestabilit. Cum îmi place să fiu mereu surprinzătoare, nu mi-am format un stil vestimentar, ci îmi aleg ţinutele în funcţie de ocazie, locaţie, oră din zi şi temperatura de afară. Săptămânal merg la real,- hypermarket pentru cumpărăturile necesare pe termen scurt. Oricât de dezinteresat ai fi, nu poţi trece impasibil pe lângă standurile cu îmbrăcăminte. Îmi propusesem „să-i dau gata” pe partenerii din Londra. Bluzele şi fustele mele preferate, dar cam „expirate”, se doreau lăsate la odihnă în dulap.


Pentru a avea atitudine aveam nevoie de ceva nou ...şi de timp! Mi-am alocat o oră în plus pentru a avea timp să petrec la raionul de îmbrăcăminte. Simţeam o exuberanţă încă de la plecarea de acasă spre real,-, doar la gândul că făceam cumpărături pentru mine. Ieşea microbul shopping-ului la atac. Cu mine nu prea avea şanse: sunt genul „Punct ochit, punct lovit”, nu mă las pradă tentaţiilor. Ştiam clar ce caut, deoarece cunoşteam programul delegaţiei pe de o parte şi limitele financiare pe de altă parte.

Aveam nevoie de o jachetă care să se potrivească atât la fuste, cât şi la pantaloni, potrivită pentru câteva zile frumoase de toamnă, în care nu-mi va fi nici cald, dar nici frig. Aveam emoţii că nu voi vedea decât haine pentru copii şi adolescenţi, însă m-am liniştit. Aşa cum zona alimentară de la real,- este pe toate gusturile, tot aşa raionul de îmbrăcăminte este pentru întreaga familie, într-o diversitate de modele, mărimi şi culori. Nu sunt pretenţioasă şi fiţoasă când aleg haine. Singura mea extravaganţă este să-mi stea perfect. Mi-a fost de ajuns oglinda situată printre standuri ca să mă decid. Un aspect deloc de neglijat este încadrarea în trend.


Pentru o femeie moda nu e o nebuloasă, ci o linie curbă deschisă, mereu în mişcare. Femeile sunt într-o permanentă căutare, iar facilitatea cu care adaptăm moda la personalitatea noastră ne dă acel factor inedit, atrăgător.

Nu sunt adepta shopping-ului prin „n” magazine, prefer să iau totul dintr-un loc. Îmi repet în minte programul deplasării, asociind ţinutele: office la întrunire, ţinută de seara, feminină la „Seara londoneză” şi sport în scurta excursie în afara oraşului. Spre încântarea mea, după doar câţiva paşi am găsit şi accesoriul căutat: o eşarfă chic pe care o voi purta seara. Am mai probat (şi apoi luat) un jerseu verde (deoarece se potrivea la multe dintre bluzele pe care le aveam). Nu-mi venea să cred că în mai puţin de o jumătate de oră am rezolvat problema hainelor (restul cumpărăturilor le fac cu ochii închişi)! Recunosc, nu e doar meritul meu, deoarece modul în care este organizată marfa m-a ajutat să fiu operativă. Îndreptându-mă spre casierie m-am crispat puţin la gândul că nu-mi ajung banii. Aş fi lăsat făina, hârtia igienică şi cozonacul (cu regret), dar noile mele achiziţii, cu iz de fir proaspăt cusut, nici gând!

Costurile n-au afectat portofelul, doar mimica mea, întorcându-mă acasă cu un zâmbet larg.

Articolul reprezintă etapa 22 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu