marți, 29 noiembrie 2011

O experiență unică - SuperBlog 2011

Parteneri media
 
“Reclama e sufletul comerţului”! Partenerii media au privit și de partea cealaltă a oglinzii, adică reclama poate fi privită ca un comerţ al sufletului, publicitatea nefiind decât un schimb de mesaje, ale căror semnificaţii au o nedisimulată intenţie persuasivă. Eficienţa comunicării publicitare depinde de gradul în care, între advertiseri şi publicul target se stabilesc anumite afinităţi sufleteşti deoarece, doar vorbind pe limba publicului poate creatorul de reclame să se facă înţeles.

Partenerii din acest an ai competiţiei SuperBlog au fost:

TVR – Zon@ IT“Emisiunea ta preferată de IT!” -  Zon@ IT este un program TV dedicat fenomenului informațional: de la hardware, gadgeturi și până la jocuri pentru PC sau console, software sau ghiduri de utilizare a diverselor aplicații și device-uri. Demarată în octombrie 2006 este una dintre cele mai longevive emisiuni de profil, având o prezență activă și pe Internet.

RadioLynx - “Dă voce internetului” – unicul post privat radio-vizual interactiv din mediul online românesc, ce se adresează internauților și, mai ales reprezentanților blogosferei, în continuă expansiune. În 2009, exact pe 1 Decembrie mă făceam auzită, alături de alţi bloggeri din top 10, în cadrul emisiunii dedicată Competiţiei SuperBlog. Auzind diferite păreri ale tuturor celor implicaţi obţii răspunsuri la dilemele pe care le ai, te ajută să-ţi controlezi evoluţia, fiind informat în legătură cu ceea ce se cere. De aceea, apreciez rolul pe care Radio Lynx l-a avut şi îl are.

Connect“Cea mai mare revistă de telecomunicaţii din Europa”, oferă cititorilor prezentări obiective, teste şi comparaţii ale mijloacelor de comunicare fixe şi mobile de pe piaţa românească şi externă. Connect se adresează unui public vast, de la începători până la profesionişti.

Photo Magazine - Revistă de tehnică şi artă fotografică, prezintă fotografia ca proces meditativ și de exaltare a sufletului! Combinând arta fotografică cu tehnica foto sub aceeaşi copertă, Photo Magazine oferă cititorilor cele mai reuşite fotografii alături de ultimele inovaţii în tehnica fotografică.

121.ro ”Diferenţa din viaţa ta!” - site-ul femeilor senzaționale prezintă cu franchețe și pertinență ultimele noutăți din: frumusețe, modă, tehnică, sănătate/wellness, stil de viață. Dacă ai nevoie de încredere, dacă doreşti să cunoşti femei care ştiu ce vor, intră în această comunitate.

MediaLOOK – platformă ce vine în întâmpinarea companiilor cu distribuirea știrilor către jurnaliști, editori, bloggeri și website-uri, Medialook.ro funcționează ca un centru de relaţii media. Monitorizează articolele publicate în print și online, oferind rapoarte pentru evaluarea activităților de relații publice derulate de către companii.

PRwave - oferă servicii de consultanță în domeniul imaginii, comunicării și relațiilor publice tuturor companiilor care conștientizează faptul că tot ceea ce face o organizație e important să ajungă și la publicul țintă – în caz contrar apărând uitarea, putându-se trece la altă companie, pierzându-se fidelitatea clientilor.

MoneyWatch.roblog câştigător al ediţiei SuperBlog 2009, se dorește a fi un reprezentant “cu greutate” al blogosferei românești prin seriozitate, consecvență și consistență a subiectelor abordate. Performanţa din 2009 m-a determinat să-i parcurg articolele, să înţeleg de unde vine succesul său, cu care s-a detaşat net de ceilalţi participanţi de acum doi ani.

LexaVerzes.roblog personal al Alexandrei Verzeş. Participările și clasările de până acum în competițiile blogosferei (Locul 8 la SuperBlog 2008, Locul 2 la SuperBlog 2009, Locul 3 la SuperBlog 2010, Locul 5 la BlogWars 2010) au recomandat-o cu uşurință ca partener media al SuperBlog 2011. Am apreciat implicarea ei în calitate de concurentă, în 2009, când am fost colege de SuperBlog.

Obisnuit.eu” Blog despre tehnologie şi plăceri cognitive”, câştigătorul ediției din 2010 al Superblog, din martie 2010 membru în Social Media Brașov, un grup de braşoveni pasionați de social media și blogging. Nu ştiu prea multe despre Manuel Cheţa (doar ce am citit la el pe blog), însă pentru performanţa de a câştiga o competiţie SuperBlog îl apreciez.

Am scris aceste rânduri la gândul că ne vom intersecta, pe viitor, cel puţin online şi-mi voi aminti cu drag de fiecare în parte.

Şi acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2011 (etapa 32).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu