joi, 24 noiembrie 2011

Borealy – Soluţia ideală pentru un Moş cu stil

Gândurile mele în această perioadă sunt îndreptate către familie. Sărbătorile sunt un moment special prin care putem să ne exprimăm sentimentele discret, printr-un cadou. Nu contează cât e de mare, cât e de strălucitor, ci important este să ştim să alegem şi să oferim cadoul ideal, astfel încât mesajul nostru să fie înţeles. Pentru aceasta cadoul trebuie să fie perfect. Prin perfecţiune înţeleg să fie dorit, dar surprinzător, să fie potrivit, dar inedit, să fie o amintire plăcută, apreciat şi utilizat.
Am un obicei: pe tot parcursul anului îmi notez ce-şi doresc sau ce ar avea nevoie apropiaţii. Dacă văd într-un magazin un cadou care s-ar potrivi perfect pentru cineva, cumpăr acel produs, chiar dacă îl ofer după câteva luni. Nu toţi preferă acest mod de a alege cadourile. Majoritatea se bazează pe inspiraţia de moment, pe ceea ce le atrage atenţia când se plimbă prin magazin, ce ambalaj le face cu ochiul sau ce produs le deschide apetitul. Spontaneitatea este de apreciat, însă nu are întotdeauna rezultatul scontat: putem alege cadouri de sezon la modă, însă acestea fiind foarte răspândite, riscăm să oferim ceea ce au mai oferit şi alţii aceleiaşi persoane.
Nu vă voi dezvălui ce va aduce Moşul fiicei mele de 9 ani şi iubitului meu soţ, deoarece ei sunt cititori fideli ai articolelor de pe acest blog. Ar fi chiar culmea ca un search pe Google să-ţi arate ce-ţi aduce Moş Crăciun!
În schimb, ştiu ce le voi aşeza sub brad părinţilor mei, cei care, necondiţionat, mi-au oferit totul. Nimic nu poate recompensa ce face un părinte pentru copilul său de-a lungul vieţii. În modestia lor, nu s-ar bucura pentru cadouri scumpe sau sofisticate. Utilitatea prezentului este criteriul după care îşi aleg cumpărăturile. Nu mai sunt la vârsta la care să păstreze pentru „mai târziu”. Tot ce li se pare că e de domeniul viitorului îmi plasează mie.
Ştiu exact unde găsesc Cadouri de Crăciun elegante, de neuitat, ideale. Borealy oferă...trebuie doar să ştii să alegi cadoul potrivit, persoanei potrivite.


Printre plăcerile şi tabieturile părinţilor este cafeaua de dimineaţă. Pensionari fiind, însă activi social, savurează cafeaua, aşa cum aş dori şi eu să o pot bea: nu în grabă, nu în timp ce fac sandwich-uri, nu făcând patul, ci în sufragerie, având alături familia şi aburul cafelei. Ştiu că tata o trezeşte pe mama cu izul cafelei proaspăt preparată la un ibric vechi, înnegrit.
Am hotărât ca mamei să-i ofer o cafetieră (însoţită de o cutie încântătoare de cafea) . Împreună au o notă distinctă şi elegantă. Servirea cafelei va deveni o adevarată desfătare. Tata va fi fericit să primească un termos, suficient cât să încapă un ceai călduţ, în cazul în care nu este acasă când trebuie să-şi ia medicamentele. De când îl ştiu are o mulţime de chei prinse toate în acelaşi loc: acum le va putea prinde ordonat în brelocul cu patru inele separate. Mai are un hobby: colecţionează cărţi de vizită (prinse într-un elastic). Pentru a le aşeza “la loc de cinste”, va avea surpriza de a găsi în set un suport pentru cărţi de vizită. Ultima (nu cea din urmă) piesă din setul de accesorii este o brichetă elegantă cu care va oferi câte-un foc prietenilor fumători.
Aceste Cadouri de Crăciun le voi aşeza alături de un coş plin cu dulciuri (nu au restricţii), acele dulciuri pe care ar fi dorit să le savureze în tinereţe, însă mi le dădeau mie. După cum îi ştiu, nici acum nu le vor consuma ei, ci le vor da, rând pe rând, unicei lor nepoate. La un moment dat, mama va găsi printre dulciuri o broşă placată cu aur, confecţionată manual, cu cristale Swarovski.
Sunt nerăbătoare să le ofer acest dar. Bucuria de a oferi este cu atât mai mare cu cât eşti mai convins că ai ales cadoul ideal.
Acesta este “cadoul meu” pentru Borealyetapa 26 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu