duminică, 20 noiembrie 2011

ASUS ZENBOOK - Echilibru, finețe, putere sau regăsirea de sine în armonie

”Trezirea se obţine prin practică, astfel trezirea nu are limite. Practica provine din trezire, astfel practica nu are început.” (Maestrul Zen Dogen)

Pegasus - Asus - Zen - Zenbook“Prin Zenbook, Asus oferă cel mai elegant şi puternic Ultrabook de pe piaţă. Se adresează persoanelor dinamice care vor autonomie energetică şi un răspuns rapid. În plus, este ultra-uşor, ultra-subţire (3-9mm) şi ultra-puternic”, declara Ciprian Donciu, Business Development Manager Asus România, cu ocazia lansării revoluționarelor modele Zenbook UX21 și UX31 (procesoare Intel Core i5 și i7), cele mai subțiri portabile de pe piață.


Maestrul Zen Deshimaru definea trăirea Zen: „întoarcerea la condiţia normală, originară, universală a corpului şi a minţii”. Esența Zen nu se poate exprima prin cuvinte. Este o practică, un exercițiu de meditație prin care sunt anihilate distincțiile de ordin dualist: adevărat-fals, eu-tu, subiect-obiect. Fideli acestui concept, Asus a creat Zenbook. Zen înseamnă a-ți concentra toată ființa în ceea ce faci, orice ai face. Înseamnă A FI. Atunci când omul tinde să realizeze ceva, există întotdeauna mai multe metode. Cea mai bună este aceea care se dovedește a fi cea mai curată, plină de grație, dar fermă.

Zen: armonie - spațiu - formă. Esența Zen este desemnarea utilității obiectelor. Nimic nu-ți tulbură liniștea și starea de relaxare, nici vizual, nici tactil. Zen promovează minimalismul dar și performanța. Utilizează doar strictul necesar, elementele esențiale fiind liniile curate și drepte. Zen nu se referă doar la a face şi nici doar la a fi. Este despre a face fiind. Zenbook, mic dar puternic, oferă utilizatorului o performanță de vârf prin procesoarele de generația a doua, precum și Sata Revision 3.0, stocare SSD, Bluetooth V4.0 și USB 3.0.

Zenbook se contopește cu mediul înconjurător printr-o adevărată tehnologie verde Asus Super Hybrid Engine II care conservă în mod inteligent energia oferind o autonomie cu 25% mai bună decât a altor ultrabook-uri.


Cu ochii minții rămași lipiți de perfecțiunea tehnicii și design-ului, încerc să integrez părți ale Eului căutător de sens, simțind că sufletul meu începe să obțină împăcarea cu sine, precum și echilibrul stărilor originare ce-mi garantează menținerea cursului vieții și a fluviului schimbărilor mele interioare. Încep să înțeleg unicitatea și esența trăirilor, așa cum au fost de la început, aflate în visul unui copil ce-și găsea spontan echilibrul mergând pe bordura trotuarului copilăriei sale, trăind plăcerea balansului, întinzând brațele, pășind încrezător să cunoască lumea, să întâmpine experiențele vieții cu sinceritate și deschidere.

Zenbook are un design de o impecabilă eleganță, o frumuseţe incredibilă, culoare adaptată oricărei trăiri interioare, material de calitate și dimensiuni compacte. Un stil unic, combinat cu un conținut tehnologic ridicat și performant, prin răspunsuri rapide (ieşire din standby în doar 2 secunde). Un sunet uimitor, transcendent bazat pe tehnologia Asus SonicMaster, care te transpune pe nesimțite într-un univers special, născut parcă din cercurile Zen imprimate și șlefuite pe carcasa acoperită integral cu aluminiu.




Mă regăsesc tot mai mult în centrul ființei mele, solicitată acum să accepte echilibrul firesc și să obțin din perfecțiune un sens personal, făcându-mă atentă la momentele în care forțele și resursele Zenbook-ului îmi vor sta la dispoziție. Această îmbinare perfectă ying-yang (frumusețe și putere) vor avea un impact asupra felului meu de a gândi, de a munci sau a învăța, de a-mi schimba modul de a trăi și simți. Perfecțiunea mă va face să-mi folosesc șansa fiecărei zile, fără a-mi exagera greutățile. Nu mă voi mai opri din scopurile propuse, din proiectele începute, deoarece echilibrul nu apare dacă stai și nici dacă îți forțezi resursele dincolo de limitele deținute. Sentimentul valorii de sine mă va însoți de acum, ca în cele mai bune timpuri și nu mă va mai părăsi.

Voi putea fi, din nou, eu însămi!



Aceasta a fost etapa 23 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu