joi, 28 iulie 2011

La 10 km de Codlea - jud. Braşov


Am avut parte de câteva zile adevărate de vacanță. Nu credeam că poți găsi un loc atât de liniștit, oxigenat și lipsit de griji, atât de aproape de o metropolă cum este Brașovul. La doar câțiva km de oraș, ne-am trezit parcă într-o altă lume: o poieniță, o cabană și o oază de liniște.



N-am avut nevoie de prea mult timp să ne adaptăm naturii, deoarece cu bună ştiinţă ne-am lăsat în voia ei.




Aceasta din urmă reprezintă, geografic, centrul ţării. Este un monument simplu, într-un sat numit Dealu' Frumos, judeţul Sibiu.

Mai greu a fost la întoarcerea acasă, în Cluj, unde ne așteptau praful, gălăgia și un apartament de bloc fără aer condiționat.

2 comentarii:

  1. Frumoasa excursie...si eu vroiam umor negru pe mess.
    Daca stiam ce poze ai si ce idei de excursie imi dai...asta da!
    Cu masina ati fost?
    Abia astept sa merg si eu dar mai aproape putin(poate la Nicula)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cu masina, am avut de facut mai multe opriri (de ex. prin Cincu, unde au locuit socrii mei).

    RăspundețiȘtergere