miercuri, 23 martie 2011

Cafeaua de acasă

N-am avut noroc până acum de un aparat bun de "produs" cafea. Ba ieşea aburul de-mi aburea tv-ul din bucătărie, ba puneam cafea şi ieşea ceai, ba chiar am avut parte de senzaţii tari explodând un aparat într-o buna dimineaţă, numai cafea bună nu făceam. Drept pentru care îmi începeam şi eu ziua de muncă, la fel ca tot românu',cu o cafeluţă la serviciu.

Ca să valorific timpul de muncă la maxim, aşa cum ni se cere în această perioadă de "ieşire din recesiune" (şi intrare în criză bag seama), mă bate gândul să iau o maşinărie serioasă de emanat cafea.

Aşa că am scotocit prin site-uri specializate până mi s-a urât, dar finalul este triumfător. Iată ce am găsit: un espresso care, pe lângă faptul că are un design care-ţi spune "ştiu şi pot multe", chiar face multe: mă lasă să aleg temperatura şi puterea dorite, are sistem de preumezire a cafelei pentru a stoarce din cafea aroma maximă, râşniţă reglabilă dar şi automată.

Am scris despre acest produs deoarece "fiecare se gândeşte la ce-i lipseşte" (spunea un vechi proverb), dar şi pentru că particip la o Campanie Quickmobile.

Un comentariu:

  1. In cazul in care cautati un ajutor pentru realizarea cafelei acasa, firma noastra va poate oferi cateva produse. Pe site-ul nostru http://www.smartvending.ro/ puteti gasi un catalog cu acestea. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere