marți, 22 iunie 2010

Vacanţa mult-aşteptată

Am contorizat prea mult zilele rămase până la vacanţă încât să nu marchez începerea ei.

Chiar dacă nu va fi cea mai spectaculoasă, îndrăznesc să visez la relaxarea ideală care, să nu credeţi că sunt pretenţioasă, aş localiza-o undeva la munte, intr-o locaţie inconjurată de pădure, dar nu total izolată, cu o curte în care să pot sta atât la soare, cât şi la umbră, să pot lectura cărţile achiziţionate în ultimele luni si pe care abia am avut timp să le aşez în bibliotecă.

Totodată simt nevoia de mişcare. Voi avea unde să alerg, însă mi-ar plăcea să pot juca volei, sportul meu preferat. Dacă nimeresc şi sezonul frăguţelor sau al zmeurei mi-aş petrece mai mult timp plimbându-mă prin pădure, alături de cei dragi din familie, bineînţeles, pentru a imortaliza aceste minunate şi de neuitat zile de vacanţă.

În cazul în care ploile nu ne lasă să ieşim, o saună, o sală de fitness sau un joc de biliard în cadrul pensiunii ar fi binevenite. Sigur că nu pot neglija preferinţele fetiţei noastre, care ar fi fericită dacă ar avea un loc de joacă special amenajat, atât în aer liber, cât şi în interior.

Pentru mine, femeie fiind, un concediu adevărat include şi pauză de la gătit, astfel că ne vom delecta cu bucatele proaspete, preparate după bunul nostru plac de bucătari pricepuţi.

Am scris aceste rânduri cu gândul undeva departe de cotidian, către munte, unde oxigenul nu este porţionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu