duminică, 21 martie 2010

Schimbare de look

Usor, usor, noul anotimp se instaleaza. Primăvara cred că aşteaptă o schimbare la fiecare dintre noi si abia atunci va avea si ea curajul să vină.Am putea începe prin a ne schimba look-ul (deoarece năravul este mai greu).

Cu ocazia oferită de Miss Sport, cu profesionalismul şi amabilitatea celor de la Salonul Head Masters din Cluj-Napoca, am beneficiat de o schimbare de look. Odată cu schimbarea aspectului exterior s-a instalat asupra mea şi o stare de siguranţă, de încredere, de confort.

Am petrecut câteva ore în acest modern salon, ore în care am cunoscut oameni deosebiţi, pentru care mulţumirea clientului înseamnă totul. După fiecare etapă: tuns, vopsit, aranjat, machiat, aşteptau reacţia mea care, la început a fost de emoţie, apoi de curiozitate, pentru ca în final, odată cu transformările petrecute, a devenit una de uimire şi admiraţie.

O notă originală a salonului este dată de împărţirea acestuia în funcţie de specificul activităţii:
- zona de tuns, în care se concepe forma şi lungimea tunsorii ţinându-se cont atât de fizionomia feţei, cât şi de preferinţele clientului.
- zona de vopsit, unde te simţi ca acasă; stai comod în faţa unor monitoare, stăpâni fiind pe telecomandă şi vizionând ceea ce acasa nu te lasa ceilalti membri ai familiei, iar stilistul concepe nuanţa părului
- zona de spalare include, pe langa şamponare, tratare şi masaj capilar de relaxare şi revigorare
- zona de savurare a celor mai ingenioase cocktailuri, cafele sau ceaiuri oferă momente de confort fizic şi psihic, astfel că pleci mai optimist, încărcat cu energie.

Concret, iată-mă la început,


in plin proces de transformare,




şi, mult aşteptatul final


2 comentarii: