luni, 8 martie 2010

Compact la Cluj - 7 martie 2010

Duminică seara am avut ocazia să reascult melodiile pe care dansam şi cântam în anii ’90.

Ocazia mi-a fost oferită de Magic FM, care mi-a pus la dispoziţie o invitaţie la spectacolul din cadrul Turneului “Cântec pentru prieteni” al Trupei COMPACT.

Faptul că era sala plină nu m-a surprins. Însă, uitându-mă prin sală, am făcut, din priviri, o medie de vârstă. Aş zice că a fost undeva în jur de 35 de ani. Mulţi erau părinţi cu micuţii lor care stăteau cuminţi, puţin uimiţi de entuziasmul celor mari.




Am ascultat, am cântat şi m-am zbânţuit, pentru început pe scaun, pe piese memorabile: „Cine eşti tu oare?”, „Singur în noapte”, „Să te gândeşti la mine”, „Trenul pierdut”, „Cântec pentru prieteni”, „Dă-mi o veste”, „Fata din vis”, etc.



Pe măsură ce atmosfera se încingea, puteam vedea oameni maturi, serioşi, care explodau de entuziasm, cântau, aplaudau cu mâinile pe sus, aşa cum făceau acum 15-20 de ani. Era interesantă privirea din ochii copiilor lor, care nu înţelegeau ce se întâmplă cu părinţii lor, deoarece se uitau miraţi la ei, de parcă nu le venea să creadă că e adevărat.

De data aceasta copiii erau cei care stăteau cuminţi pe scaune, iar părinţii se exteriorizau dansând, retrăind anii adolescenţei şi primei tinereţi.

Dacă aveţi ocazia să vă viziteze oraşul, vă recomand să nu pierdeţi concertul. Programul turneului îl găsiţi AICI.

2 comentarii:

  1. In 8 a venit Puya la Oradea :D, intrarea free... iti dai seama ce era acolo, dar a fost fain totusi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că ultima dată i-am văzut prin Poian Braşov, acu vreo 4 ani live, la un hotel, nu mai ştiu ce eveniment era pe acolo...

    RăspundețiȘtergere