vineri, 30 octombrie 2009

Din cap până-n picioare cu Quelle

Da, trebuia ceva feminin după atâta tehnică!
Am aproape 40 de ani şi mai am de gând să fac multe .....cum se spune, „toate la timpul lor”. Până acum n-am avut ocazia să mă îmbrac în haine de firmă de la nud până la accesorii....asta nu înseamnă că nu atrag privirile cu second-urile de pe mine.
Aşa că, în cele ce urmează vă prezint o bloggeriţă simpatică, sociabilă, distinsă, cu mult şarm, aşa cum se prezintă ea în seara decernării premiilor concursului SuperBlog 2009.
Încep de la zero deoarece pentru a te simţi bine în hainele tale, lenjeria intimă are un rol deosebit.
- sutien cu balene Simone – 59,90 lei – este roşu cu negru, spate neted, adică nu se văd cusăturile nici prin cea mai fină bluză
- slip string Simone – 39.90 lei – ca sutienul, roşu cu negru, are o fundiţă la spate
- ciorapi Simone - 69,90 lei – negri, cu microfibre, ţin şi grăsimile şi celulita (în caz că aveţi), dau formă frumoasă piciorului; totuşi aş fi preferat un ciorap mai fin, însă la această categorie n-am găsit decât două perechi, care nu se potrivesc la ţinuta care urmează
- bluza 2 în 1 – 149, 90 lei – seamănă cu un top, negru cu lila, cu o cataramă sub piept, care arată clar ce ai în dotare; mânecile din dantelă dau un aer elegant
- fusta creion – 99,90 lei – neagră, cu şliţ la spate, mulată, evidenţiază un corp de invidiat (pentru că, din bun simţ, cele supraponderale presupun că nu-şi iau această fustă)
- pantofi negri de lac – 99,90 lei – toc de 9 cm, (total 1, 79 m), interior din piele, exterior sintetic
- clutch – 129,90 lei – un accesoriu negru din piele ecologică şi dantelă (obligatoriu, pentru batiste, ca să nu mi le îndes sub mâneca din dantelă)
Aceasta este ţinuta de interior, iar la plecare mi-aş lua de la garderobă (dacă aş găsi pe-acolo), un trenchcoat portocaliu – 449,90 lei – din piele întoarsă soft, cu guler, rever şi cordon, dar cred că i-aş încheia şi ultimul nasture, deoarece va fi decembrie.

Iniţial am vrut să răsfoiesc catalogul toamnă/iarnă 2009 pe care-l am în dotare, însă modalitatea de găsire a produselor este facilitată de structura site-ului. Prin urmare, dacă doriţi să vă comandaţi îmbrăcăminte online, nu ezitaţi!

Cred că la această temă cele mai bune comentarii le vor face băieţii. Aştept cu nerăbdare părerile voastre, dragi colegi bloggeri!

miercuri, 28 octombrie 2009

Dezamăgirile unui “Gigi Contra”

‘Opa… “…ce ţi-ar plăcea să descoperi pe site-ul celor de la Toyota?... Eheeee, ce ocazie mai bună de găsit “paiul din ochiul vecinului”? Adevărată mană cerească pentru un veşnic nemulţumit. Toyota la mâna “criticului”! Cu siguranţă voi găsi nenumărate “lipsuri” pe un site, mai ales cu domeniul .ro.
Să trecem la treabă, pentru a ne încadra în termenul limită impus de PC NEWS pentru concursul SuperBlog 2009 la care particip. Deschidem Google, tastăm adresa şi .... iată-l: http://www.toyota.ro. Ia să vedem ce am dori să găsim. Începem “hoinăreala” pe site. Browse, browse .... browse ... browse. Ups’!

Tot ce credeam că nu voi găsi există şi nu numai că există dar e prezentat la un nivel înalt de profesionalism. Nu se poate! Un adevărat “profesionist” în ale criticii nu se poate să nu găsească un punct slab, un lapsus informatic, un… “ceva” omis de http://www.toyota.ro. Şi o iau de la capăt. Browse, browse .... browse ... search ... search ... şi din nou browse. Nimic! Speram să nu găsesc detalii tehnice amănunţite...dar sunt, aveam o presimţire că nu voi găsi filmuleţe de prezentare a modelelor ... le-am găsit. M-am agăţat, în ultimă instanţă, de design şi aspect. Super!!! Viteză de accesare ... “zboară”!
Am început să simt cum mă apucă deznădejdea.

Chiar nimic de criticat???
Chiar nici un sfat “profi” de dat?

Nope! Băieţii care au “produs” www.toyota.ro au ştiut ce fac, iar cei de la Toyota România au ştiut exact ce să ne ofere… mai precis cam tot ce poate interesa un potenţial client sau doar un simplu privitor.
Totuşi, ceva, ceva tot am găsit … aş fi dorit un pic de originalitate. Cam seamănă site-ul autohton .ro cu "fratele" din State http://www.toyota.net/. Dar probabil este o regulă impusă de brand. Oricum asta “nu se pune”. E prea puţin în comparaţie cu „ oferta vizuală” şi tehnică dusă aproape de perfecţiune.

Dezamăgit, închid browser-ul şi îmi zic, ca un adevărat “Gigi contra” ce sunt, că aşa ceva nu poate să existe ... probabil mi s-a părut ... nu se poate să fie adevărat. M-am consolat cu ideea că e o excepţie (care, bineînţeles, întăreşte regula).
Şi totuşi ... http://www.toyota.ro are de toate. Ceea ce doream să descopăr au dorit şi cei care administrează site-ul. Mă declar învinsă şi recunosc calitatea.

marți, 27 octombrie 2009

Primele plăci video din lume compatibile full DirectX 11

Cu ATI Radeon™ HD 5870 şi ATI Radeon™ HD 5850 aţi adus viitorul în prezentul cotidian. Profitaţi şi încercaţi!

Consecvent politicii de îmbunătăţire continuă a produselor sale, producătorul ATI a trecut de la seria 4000 la incredibila serie 5000 prin lansarea pe piaţă a revoluţionarelor plăci video, primele din lume compatibile full DirectX 11, ATI Radeon™ HD 5850 şi ATI Radeon™ HD 5870, fiind cele mai puternice plăci video single GPU prezente pe piaţă la ora actuală.
Prin prezenţa a patru conexiuni video, două DVI, una HDMI, şi un DisplayPort ATI Radeon™ HD 5870 îndeplineşte cu succes orice “dorinţă” a potenţialilor utilizatori. Nu întâmplător sloganul companiei AMD este „The future is fusion”.
În urma testelor, a rezultat, de asemenea, un consum de aproape 30W în idle şi undeva în jurul valorii de 180-190W în full load, ceea ce, pentru performanţele oferite reprezintă un consum de curent mai mult decât decent.
Cu toate performanţele deţinute, achiziţionarea unei ATI Radeon™ HD 5870 duce doar la obţinerea unei satisfacţii de calitate superioară a rulării jocurilor deoarece la ora actuală, încă, nu exista jocuri pe piaţă care să folosească doar tehnologia DirectX11.
Cu toate acestea “execută” la un nivel net superior celorlalte plăci existente cele mai “complexe” jocuri în vogă la ora actuală. Aş încerca cu emoţie şi surplus de adrenalină următoarele:
- Crysis: Warhead
- Far Cry 2
- World of Warcraft
- Fallout 3
- Brothers in Arms: Hell’s Highway
- Call of Duty Opposing Fronts


În urma testărilor de mai sus poţi fi sigur că sunt produse de calitate, mai ales că păstrează încă rezerve pentru viitoarele aplicaţii DirectX 11. ATI Radeon™ HD 5850 şi ATI Radeon HD 5870 vor deveni cu siguranţă un best-buy.

Citiţi şi comentaţi articolul scris pentru SuperBlog 2009 susţinut de PC NEWS.

luni, 26 octombrie 2009

Ceas aniversar

Zi de mare sărbătoare la Şcoala „David Prodan”!
În data de 22 octombrie 2009 am aniversat 75 de ani de la înfiinţarea şcolii şi, totodată, 10 ani de când şcoala poartă numele marelui istoric clujean David Prodan.
Marcarea evenimentului a avut loc în incinta şcolii aflată în Cluj-Napoca, str. Meseriilor nr. 20. Au participat peste 150 de persoane, incluzând personalităţi ale culturii clujene, istorici, reprezentanţi ai Primăriei Cluj-Napoca, ai Bisericii Ortodoxe, directori de şcoli din judeţ, actuali şi foşti profesori, învăţători şi elevi ai şcolii.
Cei mai fericiţi au fost elevii, pentru că orele obişnuite din orar au fost înlocuite cu activităţi atractive, recreative, la care au participat cu interes.
După vernisajul unei expoziţii de icoane pe sticlă, cei mai mici dintre şcolari au cântat şi ne-au încântat.
Ca orice întrunire, că e criză economică sau nu, s-a încheiat cu un coktail.


Am ţinut neapărat să scriu despre această zi pentru că NU am avut parte de reprezentanţi din mass-media (cu excepţia ziarului local "Făclia"). Sigur că nu mă miră deloc acest fapt, deoarece ştim cu toţii că ştirile dacă nu sunt morbide, sau cel puţin sinistre nu sunt luate în considerare.


Pentru o şcoală cu aşa număr mic de elevi (aprox. 250), evenimentul a fost de mare amploare. Mulţi dintre invitaţi au remarcat faptul că şcoala „David Prodan” are aspect european, dotări occidentale şi personal profesionist. Veţi zice că-mi laud locul de muncă....da, asta şi intenţionez să fac, deoarece mă leagă 20 de ani de această instituţie, ceea ce nu e puţin, iar amintiri sunt pe măsură.
Amplasarea şcolii noastre în apropierea a două licee, a determinat în ultimii ani reducerea efectivului de elevi şi, în acelaşi timp, aglomerarea şcolilor din centrul oraşului.

Stau să mă întreb: ce e mai important pentru copii? Să înveţe într-o şcoală aproape de casă, cu ore dimineaţa, cu un efectiv mai mic, în mediu plăcut şi liniştit, sau într-o şcoală „de centru” supraaglomerată, cu ore după-amiaza?

Alte informaţii despre şcoală găsiţi aici.

Azerty Distribution – Spre site-ul pe care-l păstrăm în “bookmarks”

“Magazinul virtual este un tip de comunitate online şi reprezintă corespondentul virtual al entităţii reale care asigură desfacerea produselor şi serviciilor, precum şi interacţiunea directă dintre ofertant şi client”.

Plecând de la această definiţie simplă, prima impresie este cea care contează şi, de aceea, pentru garantarea succesului, un magazin virtual trebuie să prezinte câteva caracteristici de bază, fără de care rămâne doar o adresă de web, accesată întâmplator. Pentru a evita acest lucru trebuie avute în vedere anumite caracteristici de bază cum ar fi: designul, claritatea, simplitatea, rapiditatea de accesare şi căutare, atractivitatea şi, mai ales, securitatea.

Pornind de la aceste repere aş opta pentru următoarele modificări ale site-ului Azerty:

1. Un design mai atrăgător, mai ales din punctul de vedere al vizualizării, prezentarea trebuind să cuprindă întregul ecran. Actuala prezentare pe mijlocul monitorului te duce imediat cu gândul la superficialitate în realizarea şi conceperea site-ului prin aplicarea unor modele prestabilite de pagini web, magazinul nefiind “produsul” unei gândiri personalizate de prezentare a produselor. S-ar putea trage o concluzie pripită a ideii de câştig imediat în dauna unui comerţ electronic civilizat. “Involuntar” se pierde astfel o parte din încrederea potenţialului cumpărător în seriozitatea magazinului prin lipsa acelui “ceva” de interacţiune “caldă”.
2. Introducerea obligatorie a unei rubrici de “comentarii” în subsolul fiecărei oferte cu posibilitatea de notare (de ex. de la una la cinci steluţe) a calităţilor produsului, aceasta ducând automat la o ierarhizare a ofertelor (pe mărci şi performanţă).
3. Introducerea unei politici de atragere şi fidelizare a clienţilor prin bonusuri de fidelitate şi reduceri în cazul achiziţionării de produse peste o anumită sumă şi cantitate.
4. Practicarea unei strategii agresive de reclamă. În afara “aplicării” reclamei standard se pot oferi bonusuri clienţilor ce atrag spre magazin noi cumpărători. O altă modalitate de promovare ar fi “barterul” spaţiului publicitar prin depistarea site-urilor cu trafic mare şi ofertarea la schimb de reclamă.
5. Crearea unei reţele de service în marile oraşe pentru evitarea nesfârşitului lanţ de tur-retur în cazul unui produs defect acesta ducând automat la cheltuieli suplimentare de timp şi bani.

Prin aplicarea acestor “mici” îmbunătăţiri nu ne rămâne decât să ne păstrăm seriozitatea şi dorinţa de satisfacere a unei cât mai largi categorii de cumpărători printr-o diversificare cât mai mare a ofertei.

Vizitaţi Azerty Distribution – Seriozitate, competenţă, securitate, service profesional, preţuri avantajoase!

Aceasta a fost proba nr.10 pentru SuperBlog 2009 organizat de PC NEWS.

duminică, 25 octombrie 2009

“Prietenul la …jocuri şi filme se cunoaşte”

Sistemul IT MYRIA X GAME V4 – Prietenul care îţi satisface orice pretenţie

Frate, după cum te ştiu dependent de jocuri de ultimă generaţie şi cinefil înrăit, ai scăpat în sfârşit de nenumăratele freezing-uri, dumping-uri de memorie şi rulări târâte ale jocurilor tale. Poţi acum să-ţi achiziţionezi fără griji noul sistem IT MYRIA X GAME V4.

Articolul pe care tocmai îl citiţi participă la SuperBlog 2009 organizat de PC NEWS.

Cu un raport imbatabil preţ-calitate sistemul IT MYRIA X GAME V4 vine în casa ta cu cel mai nou procesor AMD dual core Athlon II X2 240 şi o placă grafică – ATI HD3450 1GB DDR2 PCI-E DUAL. Împreună cu un hard de 500 de giga cu cache de 16 MB S-ATAII şi o memorie 2x2 GB DDR2-800, IT MYRIA X GAME V4 este primul de pe piaţa românească pregătit pentru toate sistemele de operare inclusiv pentru mult aşteptatul şi “trâmbiţatul” Windows7.
Sistemul asigură celor mai pretenţioşi gameri şi cinefili alegerea optimă pentru rularea celor mai noi jocuri şi o vizionare de filme în varianta HD. Tehnologia UVD2 (Universal Video Decoder 2) asigură decodarea imaginilor HD la cea mai bună calitate, procesare video accelerată precum şi suport Blu-Ray. De asemenea sistemul IT MYRIA X GAME V4 se alinează şi cerinţelor de mediu printr-un consum redus.

Totuşi, pentru a-mi convinge apropiaţii să achiziţioneze sistemul, în primul rând mi-aş lua eu unul, apoi i-aş invita la o petrecere în pijama, lăsându-i să se îmbrâncească în a-l butona.
Gata cu problemele şi insatisfacţiile de până acum. Drum liber nopţilor nesfârşite de jocuri şi filme. Sistemul IT MYRIA X GAME V4 va deveni cel mai bun prieten al visurilor tale de gamer. Fugi şi achiziţionează-l!

Hosted AXIGEN – Siguranţă, fiabilitate, seriozitate “oriunde şi oricând”

Serviciul viitorului cu aplicabilitate in prezent, adresat mediilor profesionale

Eşti un om activ iar timpul si siguranţa informaţiilor sunt esenţiale pentru tine. Eşti dependent de comunicare. Te interesează o soluţie optimă care să îmbine colaborarea eficientă şi continuă cu echipa ta şi cu partenerii de afaceri, scăderea şi actualizarea costurilor, siguranţă crescută şi, nu în ultimul, rând aplicabilitate pe orice echipament de comunicare.
Hosted AXIGEN îmbină toate aceste cerinţe fiind net superioară celorlalţi furnizori de gazduire.


Într-un moment când există o diversitate complexă a ofertelor de găzduire, Hosted AXIGEN vine în întâmpinarea clienţilor cu o gamă largă de servicii unice: funcţia de firewall la nivel de mesaj, reguli de acceptare a mesajelor şi reguli avansate de routare, suport pentru aplicaţii antivirus şi anti-spam multiple şi, ceea ce este foarte important, suport pentru o gamă largă de echipamente mobile.
Adresându-se în prezent unui număr de peste 800.000 de clienţi, Serverul de e-mail AXIGEN este soluţia care rezolvă în totalitate problemele de comunicare prin: personalizare pe grupuri, conectivitate permanentă, acces personalizat în detaliu, spaţiu de lucru deschis, permisiuni complexe.
Hosted AXIGEN permite sincronizarea instantanee cu orice terminal mobil: Symbian, iPhone, Smartphone, Windows mobile, Blackberry.
Toate acestea corelate cu un preţ scăzut şi cu accesibilitatea “oriunde şi oricând” fac din Serverul de e-mail AXIGEN o alegere potrivită, pe care nu o poate egala nici un server de e-mail obişnuit.

Proba nr. 8, un articol scris pentru SuperBlog 2009 şi susţinut de PC NEWS cu certitudine va interesa pe mulţi dintre vizitatorii pasionaţi de news în informatică.

sâmbătă, 24 octombrie 2009

Brandurile proprii - succesul politicii de hypermarket

Aş putea spune că e la modă strategia de lansare a mărcilor proprii şi în România. Potrivit studiilor de piaţă, potenţialul de creştere a vânzărilor pentru hiper şi super marketuri este din ce în ce mai ridicat, mai ales în ultimul an. La nivel internaţional, Real,-Hypermarket a introdus mărci proprii încă din 2007.
Dacă vă întrebaţi care sunt avantajele acestei politici de promovare a produselor proprii, vă lămuresc imediat:
- oferă preţuri mult mai mici, această diferenţă provenind din costurile de marketing; preţul redus se justifică şi prin faptul că produsele marcă proprie nu incorporează preţul de promovare şi investiţia în brand
- marca proprie este promovată în revista retailer-ului
- produsele proprii oferă diversitate, stabilitate şi, nu în ultimul rând, credibilitate
- pot fi repartizate produsele pe grupe de calitate, pe categorii de consumatori

Real,-Hypermarket a lansat 4 mărci proprii:

Marca TIP - produsele sunt de uz curent, au un “prim preţ” şi sunt realizate aproape 100% de furnizori români, care trebuie să respecte standardele calităţii. Luând în considerare perioada de criză economică, produsele Tip sunt ideale pentru căutătorii de "preţuri fără egal".

Marca REAL QUALITY – este poziţionată la nivelul brandurilor A, oferă clienţilor un raport foarte avantajos calitate-pret, în comparatie cu produse similare provenite de la producători renumiţi. Sub această marcă sunt comercializate peste 200 de produse, din care aproape 75 % sunt de provenienţă germană, 20 % româneşti, restul poloneze.
Se doreşte o impunere pe piaţă a acestei mărci prin calitatea A a produsului şi un preţ mai mic cu 20% decât al altor produse similare.

Marca REAL BIO - produsele au calitate superioară celor din gama Tip, calitate asigurată de un proces de producţie biologic, destinate persoanelor preocupate de sănătate.

Marca REAL SELECTION – articole care fac parte din clasa Premium, având ingrediente selectate, calitate de lux, un design şi ambalaj care-ţi atrag privirea.

Vă întrebaţi ce urmează? Ce putem aştepta de la Real,-?
- extinderea sortimentului de mărci proprii, cu speranţa de a ajunge la un total de 2000 de produse până în 2012.
- se intenţionează impunerea pe piaţă a produselor româneşti din considerente ecologice, logistice şi de preţ.

Articolul este scris pentru SuperBlog 2009 susţinut de PC NEWS.

joi, 22 octombrie 2009

O promoţie imbatabilă




Am moştenit de la bunica farfurii din ceramică Rosenthal. Nu le punea pe masă decât în faţa musafirilor din înalta societate. Ceea ce urmează să vă prezint este de utilitate zilnică.
Mulţi dintre noi am făcut deja cunoştinţă cu noua campanie de promovare a colecţiei Thomas Rosenthal, prezentă în nu mai puţin de 21 de locaţii în România, tot atâtea câte magazine Real,-Hypermarket sunt deschise. Pentru a obţine reducerea de 70 de lei la oricare din oalele de gătit profesionale trebuie doar să faceţi cumpărături de la Real,-Hypermarket .

După ce studiaţi Modul de completare a cardului promoţional cu punctele Bonus, vă asigur că veţi cumpăra de la Real,- mai mult decât aveţi nevoie, iar cardul vostru în scurt timp va arăta aşa cum vedeţi în imaginea de mai jos.
Cu alte cuvinte mâine pot găti în oală nouă (mai greu este să mă gândesc ce fac de mâncare)! Mă pot inspira din emisiunea "Cireaşa de pe tort", unde maestrul bucătar Horia Vîrlan oferă picanterii în ale gătitului.
Gospodinelor! Dacă până acum vi se lipeau clătitele de tigaie, să ştiţi că nu voi eraţi de vină, ci tigaia! Cu tigăile Rosenthal clătitele se dezlipesc din prima (iar din a doua sunt pe tavan dacă nu le aruncaţi cum trebuie).

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2009 susţinut de PC NEWS.

miercuri, 21 octombrie 2009

Trăieşte experienţa Toyota


Vrei să-ţi achiziţionezi o maşină şi începi să studiezi piaţa. Cauţi eleganţă, siguranţă, fiabilitate şi durabilitate. Începi să-ţi pui problema echilibrului preţ-calitate. Ce să alegi? În aceste vremuri ajungi la concluzia că nu mai poţi arunca banii doar pentru a-ţi satisface apropiaţii cu ceva ce nu-ţi serveşte propriilor cerinţe. Şi atunci?

Mintea îţi fuge imediat spre mărci de renume care ar îmbina toate cele de mai sus şi mai ales s-ar preta stării drumurilor din ţară şi recesiunii economice. De la modelele 4x4 la cele de litraj mic, de oraş şi de familie, Toyota îndeplineşte toate cerinţele. Vrei siguranţă, alegi Toyota. Vrei eleganţă, alegi Toyota. Vrei putere, alegi Toyota. Vrei dotări de ultimă oră şi un nume de renume cu vechime în domeniu, alegi Toyota. Nicăieri raportul preţ-calitate nu-şi găseşte mai bine locul ca la producătorul japonez. Ai dovada anilor în care Toyota a rezistat în vârfurile ierarhiei mondiale. Din 1939 scopul producătorului Toyota a fost unul singur: satisfacerea cerinţelor clienţilor săi.
Aşa cum afirmă chiar reprezentanţii firmei “...nimic nu e atât de bun încât nu poate fi perfecţionat” produsul Toyota a ţinut tot timpul pasul cu cele mai revoluţionare descoperiri în domeniu, toate orientate spre satisfacerea oricărei doleanţe a celui mai critic client. Modelele Toyota se adresează oricărui nivel de clientelă, oricărui scop comercial.
Compania Toyota are şi planuri de viitor in ceea ce priveste eficientizarea sistemelor de siguranţă, prin introducerea unor tehnologii radar, de detecţie video, de avertizare a şoferului.

În concluzie, era normal ca acest produs japonez de primă clasă să primeze în preferinţe şi având în vedere “avântul” luat în aceşti ani pe piaţa românească va rămâne mulţi ani în topul preferinţelor clienţilor autohtoni şi nu numai.

Cu acest articol particip la concursul SuperBlog 2009 organizat de PC NEWS.

marți, 20 octombrie 2009

O şansă în plină criză

Criza îşi spune pe zi ce trece din ce în ce mai mult cuvântul. Banii nu mai ajung, aceleaşi salarii pe care în trecut le foloseam cât se poate de decent, azi de abia ne mai oferă strictul necesar. În aceste zile s-a ivit însa o oportunitate nesperată.
Compania Netpress Consulting a fost pentru mine şansa de a câştiga un venit suplimentar fără a face prea mari eforturi şi petrecând timpul în mod plăcut.
Prin campania de promovare a serviciului banipepost oricine, cât de cât motivat, poate beneficia de un câştig mai mult decât binevenit în aceste vremuri de restrişte. Totul e să găseşti clienţi dornici de a-şi promova produsele sau serviciile prin intermediul serviciului banipepost . Bineînteles că trebuie să fii serios, perseverent şi să ai cât mai multe cunoştinţe dornice de a se face cunoscute prin intermediul internetului.
Compania Netpress Consulting vine în această perioadă “grea” pentru mulţi dintre noi cu o ofertă greu de refuzat. A fi agent de vânzari la Netpress Consulting nu poate decât să fie benefic pentru oricine îşi doreşte un câştig suplimentar.
Pe lângă toate cele de mai sus, la Netpress Consulting te bucuri şi de aprecierea muncii tale, neexistând un venit fix. Cu cât eşti mai activ, cu atât satisfacţiile băneşti sunt mai mari beneficiind, în acelaşi timp, de un program flexibil, la dispoziţia ta.
Cu asemenea ofertă poţi astepta liniştit sărbatorile de Crăciun.

5 lucruri de care blogul meu are nevoie

Înainte de a-mi deschide blogul mă gândeam că un blog care se respectă, încă de la debut trebuie să se încadreze într-un anume format.
Ei bine, dacă acceptăm proverbul "Cât trăieşte omul învaţă", şi blogul are nevoie de îmbunătăţiri cum ar fi:

1. Personalizare profesionistă fără a pierde nopţi în a găsi stickere sau widgeturi (ar fi bine să cer ajutorul celor de la Hostway); pentru cei interesaţi de înregistrare domenii, găzduire website-uri, hosting pentru e-mail, accesaţi aici.
2.Ar fi necesară o reordonare a articolelor pe categorii, teme, o căutare rapidă
3. Timp liber pentru a avea o minte odihnită, necesară conceperii unor articole atractive
4. Câteva reclame pentru a atrage mai multi vizitatori şi cititori
5. Nu în ultimul rând, îmi lipseşte un sondaj de opinie cu părerea tuturor vizitatorilor, bloggeri sau nu, pentru a-mi forma o idee obiectivă asupra a ceea ce are nevoie blogul meu.
Cu riscul de a primi critici, lansez următoarea întrebare:

Ce îmbunătăţiri credeţi că aş putea aduce acestui blog pentru a fi pe placul dumneavoastră?

vineri, 16 octombrie 2009

Cum faci rost de un laptop ASUS Eee 1002HA?


Aţi auzit de Bani pe post? Este locul unde bloggerii pot fi platiţi de clienţii acestui site. Trebuie doar să vă înscrieţi ţinând cont de regulament.
Zilele acestea Bani pe post organizează un concurs foarte tentant pentru orice blogger. Şi cum bloggerii sunt receptivi la concursuri cu astfel de premii, vă invit pe toţi cei care îndepliniţi condiţiile să vă înscrieţi. Nu se ştie care din noi este norocosul, mai ales că ASUS este o firmă serioasă.
Vă puteţi înscrie doar până pe 23 octombrie 2009.

joi, 15 octombrie 2009

N-ai curent, dar ai un notebook!



In primul rând te bucuri că-l ai! Dacă mai e şi ASUS UL30, eşti norocos. Poţi începe ziua cu el. Te trezeşti cu noaptea-n cap şi, ca să nu-ţi deranjezi familia, stai la lângă tastatura iluminată cu LED şi bei cafeaua, citeşti presa sau mănânci.
Vrei să o "tai" de-acasă şi constaţi că ţi-e stricat fermoarul la geacă? Nimic mai simplu...maschezi luând ASUS-ul în braţe...are doar 1,5kg. Până aici să fi trecut vreo 2 ore de autonomie?
Te duci bucuros către AJOFM să-ţi ridici şomajul. Ei, aici ai timp să foloseşti vreo 9 ore, dacă nu te deranjează colegii de la coadă, care te vor agasa cu întrebări de tipul: "De unde aveţi bijuteria aceasta?". Iar tu le vei spune exact, pentru a nu te mai sâcâi şi data viitoare.
Ajungi frânt acasă. Profitând de ultimele 60 de minute de autonomie te uiţi pe PC NEWS pentru a nu pierde detaliile articolului următor la concursul "SuperBlog 2009".