joi, 10 decembrie 2009

Prietenul la nevoie te … promovează!

“- Ia sistemul neamuleee...Sisteme de vânzare...curate, puternice şi performanteee… Ia sistemul neamuleee...Sistemeee!” Nooo...Să auzi ceva de genul ăsta printre blocuri şi în locul învechitului şi prăfuitului geamgiu, să găseşti un dealer de calculatoare cu rastelul de sisteme în spate, nu merge. Nici să iei sistemul în braţe să te duci în târgul de duminică să-l pui pe tarabă nu dă bine.

Oare varianta cu sunatul la uşi de bloc sau porţi de case unde un câine hămesit să te fugărească prin tot cartierul cu sistemul în braţe să fie mai bună? Nope! Nici asta nu „stă în picioare”.

Poate o promovare prin telefon ar fi varianta potrivită.
„ - Alo? Aici X-ulescu şi doresc să vă prezint avantajele unui sistem XgameV5 cu procesor în patru nuclee!
- Ha maică? Ce zisăşi? Jocuri X la vârsta mea în patru? Măgarule!”

Mai încercăm o dată:
„ - Alo? Aici X-ulescu şi doresc să vă prezint avantajele unui sistem....
- Lasă dom’le introducerea şi spune repede sistemul ăsta al cui partid e şi ce iese de la afacerea asta!”
Nici opţiunea asta nu ţine.

Ar mai fi optarea pentru o promovare în audio-vizual şi presa scrisă. E criză şi banii sunt puţini. Ăştia te jecmănesc la secundă, iar performanţele sistemului IT Myria XgameV5 nu pot fi prezentate doar în două-trei cuvinte.

Îmi iau agenda şi trec la o răsfoire rapidă, poate, poate găsesc soluţia optimă. Da!...un prieten vechi şi bun îmi vine rapid în minte. Persoana momentului, persoana care se potriveşte la fix scopului meu. Răspunde imediat la apelul meu.
“- Ia spune-mi, ce vrei să faci?” veni normal întrebarea lui.
„ – Păi să promovez cât mai eficient sistemul ăsta nemaipomenit IT Myria XgameV5 de la AMD. Are un procesor AMD Athlon II X4, cel mai accesibil procesor cu patru nuclee de pe piaţă, 2048 MB DDR3 cu un upgrade posibil până la 8192 MB, un HDD Sata de 500 GB la 7.200 rot/min., placă video Radeon HD4650 cu 1.024MB şi multe alte dotări de ultimă oră. Ar fi ideal pentru tine în momentul ăsta.
– Extraordinar! Las’ pe mine! Voi ferici pe mulţi cu sistemul ăsta. Şi de nu vei fi mulţumit de promovare să nu-mi mai zici mie … Moş Crăciun. HO, HO, HO ….”

Renii şi sania prietenului meu, încărcată cu sisteme IT Myria XgameV5, se pierdeau în lumina lunii ducând o mulţime de cadouri AMD ce vor împlini dorinţele multora dintre noi.
Articolul acesta a fost scris pentru SuperBlog 2009 (proba nr. 49 – AMD), organizat de PC NEWS.

Un comentariu: