sâmbătă, 24 octombrie 2009

Brandurile proprii - succesul politicii de hypermarket

Aş putea spune că e la modă strategia de lansare a mărcilor proprii şi în România. Potrivit studiilor de piaţă, potenţialul de creştere a vânzărilor pentru hiper şi super marketuri este din ce în ce mai ridicat, mai ales în ultimul an. La nivel internaţional, Real,-Hypermarket a introdus mărci proprii încă din 2007.
Dacă vă întrebaţi care sunt avantajele acestei politici de promovare a produselor proprii, vă lămuresc imediat:
- oferă preţuri mult mai mici, această diferenţă provenind din costurile de marketing; preţul redus se justifică şi prin faptul că produsele marcă proprie nu incorporează preţul de promovare şi investiţia în brand
- marca proprie este promovată în revista retailer-ului
- produsele proprii oferă diversitate, stabilitate şi, nu în ultimul rând, credibilitate
- pot fi repartizate produsele pe grupe de calitate, pe categorii de consumatori

Real,-Hypermarket a lansat 4 mărci proprii:

Marca TIP - produsele sunt de uz curent, au un “prim preţ” şi sunt realizate aproape 100% de furnizori români, care trebuie să respecte standardele calităţii. Luând în considerare perioada de criză economică, produsele Tip sunt ideale pentru căutătorii de "preţuri fără egal".

Marca REAL QUALITY – este poziţionată la nivelul brandurilor A, oferă clienţilor un raport foarte avantajos calitate-pret, în comparatie cu produse similare provenite de la producători renumiţi. Sub această marcă sunt comercializate peste 200 de produse, din care aproape 75 % sunt de provenienţă germană, 20 % româneşti, restul poloneze.
Se doreşte o impunere pe piaţă a acestei mărci prin calitatea A a produsului şi un preţ mai mic cu 20% decât al altor produse similare.

Marca REAL BIO - produsele au calitate superioară celor din gama Tip, calitate asigurată de un proces de producţie biologic, destinate persoanelor preocupate de sănătate.

Marca REAL SELECTION – articole care fac parte din clasa Premium, având ingrediente selectate, calitate de lux, un design şi ambalaj care-ţi atrag privirea.

Vă întrebaţi ce urmează? Ce putem aştepta de la Real,-?
- extinderea sortimentului de mărci proprii, cu speranţa de a ajunge la un total de 2000 de produse până în 2012.
- se intenţionează impunerea pe piaţă a produselor româneşti din considerente ecologice, logistice şi de preţ.

Articolul este scris pentru SuperBlog 2009 susţinut de PC NEWS.

Un comentariu:

  1. Te-ai informat bine, nu gluma. Succes in continuare si cele mai mari felicitari pentru articol!

    RăspundețiȘtergere