marți, 20 octombrie 2009

5 lucruri de care blogul meu are nevoie

Înainte de a-mi deschide blogul mă gândeam că un blog care se respectă, încă de la debut trebuie să se încadreze într-un anume format.
Ei bine, dacă acceptăm proverbul "Cât trăieşte omul învaţă", şi blogul are nevoie de îmbunătăţiri cum ar fi:

1. Personalizare profesionistă fără a pierde nopţi în a găsi stickere sau widgeturi (ar fi bine să cer ajutorul celor de la Hostway); pentru cei interesaţi de înregistrare domenii, găzduire website-uri, hosting pentru e-mail, accesaţi aici.
2.Ar fi necesară o reordonare a articolelor pe categorii, teme, o căutare rapidă
3. Timp liber pentru a avea o minte odihnită, necesară conceperii unor articole atractive
4. Câteva reclame pentru a atrage mai multi vizitatori şi cititori
5. Nu în ultimul rând, îmi lipseşte un sondaj de opinie cu părerea tuturor vizitatorilor, bloggeri sau nu, pentru a-mi forma o idee obiectivă asupra a ceea ce are nevoie blogul meu.
Cu riscul de a primi critici, lansez următoarea întrebare:

Ce îmbunătăţiri credeţi că aş putea aduce acestui blog pentru a fi pe placul dumneavoastră?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu